Partnerem wiodącym projektu jesy Klaster Liptov - Stowarzyszenie Ruchu Turystycznego, partnerami projektowymi Biuro Promocji Zakopanego i Akademia Hotelarstwa w Liptowskim Mikulaszu. Pozyskane środki na ten cel (294 835 euro) pochodzą z dotacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (ponad 80 % ), z budżetu państwa (około 8 %) oraz z funduszy własnych (około 10 %).
W projekcie czytamy: "Proponowane przez nas działania stwarzają przestrzeń do budowy zaufania i współpracy pomiędzy partnerami, proponują wspólne rozwiązania marketingowe oraz wykształcenie pracowników bezpośredniej obsługi klienta: punktów informacyjnych czy obiektów noclegowych, które turysta odwiedzi jako pierwsze. Często właśnie pierwsze wrażenie rzutuje na jego postrzeganie i ocenę całego pobytu w regionie."
Miejscem realizacji projektu są dwa strategiczne miasta w Tatrach – Liptowski Mikulasz i Zakopane. W ramach kampanii przygotowana zostanie wspólna strategia marketingowa, kampania wielkoformatowa (billboardy i citylighty), wydanie kilku folderów oraz stworzenie informacyjnego portalu internetowego. Dla pracowników biur informacji turystycznych i recepcji hotelowych przygotowane będą szkolenia, ukierunkowane na komunikację z klientem, znajomość przepisów prawnych w turystyce oraz prezentację nowości na sezon.
s/
zdj. Michał Adamowski



















