Szefowie kuchni opracowali przepisy na dania oparte o wina marki enoTARNOWSKIE. Przygotowano szereg dań rodzimej kuchni w różnym wydaniu, ale przyrządzono też np. potrawy kuchni śródziemnomorskiej, których bazę stanowi właśnie wino enoTARNOWSKIE. Imponująca i smakowita jest też deska stworzona w głównej mierze z produktami od lokalnych producentów, czyli z serami od Baby Jagły, pieczywem od Bochny Bachny oraz warzywami, jak i buraczkiem ćwikłowym z ekologicznego gospodarstwa rolnego Jana Czai.
Oferta jest skierowana zarówno dla turystów, którzy podczas swoich wypadów lubią poznawać lokalne smaki, jak i mieszkańców Tarnowa oraz szeroko rozumianego regionu tarnowskiego. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jakim bogactwem kulinarnym dysponujemy. Projekt Tarnowskiej Organizacji Turystycznej ma uwolnić potencjał turystyki kulinarnej i stanowić inspirację dla kolejnych lokalnych restauracji, aby poszerzać ofertę w nieco innym kierunku niż dotychczas.
To także olbrzymia szansa dla winiarzy oraz miejscowych producentów żywności, żeby trafić do nowych konsumentów, co przełoży się na rozwój prowadzonej działalności.
Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego





















