– Bardzo się cieszę, że mogłem zagrać z dziećmi w tenisa i zachęcić je do wspaniałej dyscypliny, jaką jest tenis. To szczególnie ważne, żeby zaszczepić dzieciom bakcyla aktywności fizycznej. Jako dorośli musimy dawać dobry przykład – powiedział Mariusz Fyrstenberg, ambasador akcji Dzieciaki do Rakiet.
Akcja realizowana przez Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy, ma na celu promowanie tenisa wśród dzieci i ich rodziców. Wydarzenie w Zakopanem zakończyło cykl wakacyjnych wydarzeń. W ramach tournée Dzieciaki do Rakiet odwiedziły największe wakacyjne kurorty w Polsce: Karpacza, Międzyzdroje, Świnoujście, Władysławowo, Sopot i stolicę polskich Tatr.
To jednak nie koniec, bowiem od września Dzieciaki do Rakiet znów pojawią się w szkołach. Podobnie, jak w ubiegłym roku, szkoły podstawowe zostaną zaproszone do udziału w akcji.
Spośród wszystkich szkół z całej Polski, które zgłoszą się do akcji, w drodze konkursu wyłonionych zostanie 70 placówek. Szkoły te otrzymają darmowy sprzęt do gry w tenisa, a nauczyciele przejdą szkolenie prowadzone przez Polski Związek Tenisowy, by mogli wprowadzić dyscyplinę na lekcje WF.
Więcej szczegółów na stronie www.dzieciakidorakiet.pl . Akcję Dzieciaki do Rakiet realizuje Bank BGŻ BNP Paribas pod patronatem Polskiego Związku Tenisowego.
opr.s/ zdj. Karolina Zajączkowska