Aktualności
Sobota, 4 czerwca 2016 10:35

Kraków przygotowuje znaki wizualne na Światowe Dni Młodzieży

Za niespełna dwa miesiące Kraków gościć będzie uczestników Światowych Dni Młodzieży. W przygotowania do tego przedsięwzięcia zaangażowane jest też Województwo Małopolskie, które włączyło się m.in. w działania zmierzające do odpowiedniego przygotowania terenu w Brzegach, zapewnienia transportu pielgrzymów, a także oznakowania i dekoracji Krakowa. Efekty tej ostatniej działalności od kilku dni można spotkać w najważniejszych miejscach miasta.
Światowe Dni Młodzieży, podczas których Małopolskę odwiedzą setki tysięcy młodych osób z całego świata, to niepowtarzalna okazja do promocji regionu. Pierwsze efekty kampanii promocyjnej, którą Województwo Małopolskie prowadzi wspólnie z miastem, można już zobaczyć na terenie Krakowa. W kluczowych miejscach pojawiły się bowiem pierwsze elementy dekoracji z hasłem: "Are you ready - ŚDM Kraków 2016". Okolicznościowe witacze, billboardy i cuby znajdują się m.in. na ul. Wielickiej, Al. Mickiewicza, Al. Słowackiego, Rondzie Matecznego i Grunwaldzkim oraz przy Moście Kotlarskim.

Oprócz tego miasto zostanie przystrojone w flagi poziome i pionowe, oznaczone zostaną najważniejsze zabytki i kluczowe punkty dla turystów. Ponadto, sprawne poruszanie się ułatwić mają drogowskazy oraz lotne punkty informacyjne. W sumie przygotowanych zostanie 8 064 sztuk elementów dekoracyjnych, w tym z logo Województwa: 6 052 sztuk.

Kolejnym elementem promocji Małopolski jest serial „Świętość i miłosierdzie”, który oglądać można na antenie TVP 1. Dzięki programowi można "zwiedzić" Małopolskę śladami Jana Pawła II oraz Siostry Faustyny. Zdjęcia do filmu wykonano bowiem w miejscach z nimi związanych m.in. w Łagiewnikach, Wadowicach, Kalwarii Zebrzydowskiej, Zakopanem, Ludźmierzu i Wieliczce.

Województwo Małopolskie przygotowuje też kampanię promocyjną pod hasłem: „Małopolska! Młodość to stan ducha”, która wystartuje w lipcu. Twarzą kampanii będzie ojciec Leon Knabit. Ponieważ największą grupą pielgrzymów, którzy w lipcu przyjadą do Małopolski stanowią ludzie młodzi, więc kampania realizowana będzie też w Internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych.

opr.s/

źródło: UMWM

Reklama
komentarze
Reklama
Reklama
Najczęściej czytane
Reklama
Pod naszym patronatem
Partnerzy malopolskaonline.pl